Erika en av Bandets gittArist



Jag FIck tag i en av Bandets gittarister när hon var på väg ut ur studion. Så då fick jag tag i lite fakta om henne :D så här är den....

Vad är dit fullständiga namn? Inger anna Erika eriksson
Har du något artist namn? Ne , Fast jag kallas Gizmo
Familj? Min MAmma och pappa
Favorit färg? röd
Favorit godis? Coklad, gillar all choklad :D
Singel? Ja :/
Hund eller katt? Båda :P
Vem anser du startade Bandet? Det måste nog vara Amanda (en av bandets sångare och gittarist')
Okej, Sista frågan, Vilket djur skulle du helst vara av spindel eller orm? Orm

för då kan man slingra sig runt


Ja det var min interjuv med Erika ,  den var super kul :D

Nästa interjuv ska jag försöka få tag i en av Bandets sångare , Vi får se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Amanda ( sångare/gittarist )

Fin bild :D

2008-12-13 @ 16:42:30
URL: http://pimpmybarbie.blogg.se/
Postat av: Mia

Äntligen har du uppdaterat snygg bild på Ica XD

2008-12-14 @ 11:18:55
URL: http://fashionwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0