Splittras?

Nu Ryktas det att bandet kommer att splittras på grund av bråk. Jag har pratat med en av Bandets sångare MAria.

Är det sant att ni ska Splittras?
Ne inte vad jag vet , men bandet bråkar mycke just nu på grund av att en spelning blev inställd på grund av en viss person.
Och vem är denna person då ?
Jag nämner inget namn...tyvär.
Så vad tror du , kommer ni att splittras?
Nej , men det kan nog kanske bli lite hårt om man måste ställa in spelningarna bara för att man inte vågar!
Okej. sist äre nåt du vill säga till alla fans därute?
JA om vi har några ,så skulle jag villja säga att ni vet att vi är BÄST! :D

Ja Nu får vi väll bara vänta och se vad som händer !

Kommentarer
Postat av: mia

vilken bra intervju med mig hahahaha

2008-12-28 @ 10:53:21
URL: http://fashionwonderland.blogg.se/
Postat av: Amanda ( sångare/gittarist )

HAHAHA vilken bra intervju :D

2008-12-29 @ 17:03:07
URL: http://pimpmybarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0